czwartek, 4 października 2012

W Bimbo akwarystycznie

Do dzisiaj dzieci wspominają spotkanie z nurkiem, jest co wspominać! Tymczasem zajęcia czwartkowe nawiązywały do tematów, na jakie rozmawialiśmy z panem Jackiem Dembowskim. Wykonywaliśmy bowiem ryby... Jak do tego doszło? Otóż miesiąc temu przygotowywałam się do warsztatów ekologicznych, jakie miałam prowadzić podczas Festiwalu Otwarte Ogrody w jednej z podwarszawskich miejscowości. Potrzebne mi były denka od butelek plastikowych. Po odcięciu sporej ilości denek, popatrzyłam na butelki i zaczęłam się zastanawiać, co można by z nich jeszcze zrobić. Wtedy przyszły mi do głowy ryby. Wyszły ciekawe - przezroczyste i kształtne. Dzieciom w Bimbo także szalenie się podobały. Wystarczyło przykleić oczka i ryby zaczęły przyglądać się światu, a potem dorysować łuski...
Zajęcia były bardzo udane, Bimbusie zaś zadowolone, wcale nie chciały się rozstać. 

Kolejne za tydzień!

A tymczasem zdjęcia:















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz