wtorek, 4 września 2012

Nowy rok zajęć ekologicznych w Bimbo

Drodzy rodzice i inni czytelnicy mojego bloga!

Prowadzone przeze mnie zajęcia anglojęzyczne Eco Kids workshop (też mają bloga:) ruszyły pełną parą, od kilku tygodni rozwijam po wakacjach swoją działalność ekologiczną wśród dzieci z różnych krajów świata, nie tylko z Polski. Ekologia jest bowiem tym, co nas łączy.
Teraz ku mojej niekłamanej radości już niebawem rozpoczną się zajęcia ekologiczne w przedszkolu Bimbo. Mam tysiąc nowych pomysłów na zabawki oraz przedmioty użytkowe z butelek, puszek, kartonów. Będę pogłębiać wiedzę ekologiczną dzieci na różnych płaszczyznach. Czekają nas zabawy, zagadki, gry oraz prace twórcze, które dzieci przyjmują zawsze z ogromnym zainteresowaniem.
Czekam na zapisy, przygotowuję materiały i tryskam energią! 

Dziękuję za zainteresowanie, czytanie mojego bloga, przeglądanie zdjęć oraz maile!

Pozdrawiam, wprost nie mogąc się doczekać spotkania z Bimbusiami!
Izabela Górnicka-Zdziech


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz