czwartek, 22 listopada 2012

Kolorowe flippery

Fantastyczne zajęcia! Dziś wykonywaliśmy flippery i to w wersji XXL w stosunku do Bimbusiów:) Rozpoczęliśmy nasze ekospotkanie od obejrzenia przedmiotów potrzebnych nam do wykonania zabawek: 
  • rolek po ręcznikach papierowych
  • krepiny 
  • kartonowych pudeł 
Następnie pokazałam dzieciom jednego zrobionego już przeze mnie flippera w wersji podstawowej (te które wykonaliśmy na zajęciach były znacznie barwniejsze). Dzieci próbowały z niego korzystać... z sukcesem! Teraz już widziałam, jak chętnie przystępują do wykonania własnego. Pierwszym zadaniem dzieci było owinięcie rolek kolorową krepiną, a kolejnym pomoc w ich mocowaniu, następnie pudełka zostały podpisane. Oczywiście, Bimbusie miały także czas na zabawę! Wykonaliśmy podczas zajęć dwa flippery: dla dwóch grup przedszkolnych. Do każdego flippera zostawiłam w Bimbo piłkę. Namawiałam maluchy, by podobne zrobiły w domu i pomyślały nad kolejnymi zabawkami, jakie mogą wykonać z materiałów, jakie mają pod ręką. Powodzenia i do miłego!


1 komentarz:

  1. Pani Izabelo! Bardzo mi zależy na kontakcie z Panią. Byłabym wdzięczna za adres email ;)

    OdpowiedzUsuń